12 Şubat 2010 Cuma

Gaziantepsor Karşısına Çıkacak Muhtemel Kadro


Rüştü
Ekrem
İbrahim Toraman
Sivok
İbrahim Üzülmez
Ernst
Fink
Tabata
Tello
Nihat
Bobo


Tello ve Nihat'ın, yine, yeniden ilk onbir içinde oluşu sürpriz değil. Mustafa Denizli ile bu ikili arasında sonsuz bir kredi alışverişi var. Geçen haftaki Gençlerbirliği maçında oyunun akışını tamamı ile değiştiren Yusuf ve Holosko, yine onbirde olmayacak gibi. Gibi diyorum, muhtemel onbir bu çünkü. Bu arada, bir şey daha net olarak anlaşıldı ki, Beşiktaş kalesi, daha iyisi gelene kadar Rüştü'ye emanet edilmeli. Yaşından, reflekslerinin artık zayıfladığından söz edenler hatırı sayılır çoğunlukta. Ancak ben bu yorumları yapanlara 100% katılamıyorum. Bugün, Van Der Sar da 38 yaşında ve Manchester United kalesini koruyor. Bir karşılaştırma yapacak olursak, Türkiye'de de Rüştü'den daha iyisini bulabilir misiniz? O da Türkiye'nin Van Der Sar'ı bana göre. Volkan Demirel demeyin sakın. Volkan'ın, Rüştü'den daha iyi olduğuna katılmam mümkün değil. Evet Volkan da iyi bir kaleci denebilir, ancak özellikleri itibarı ile Rüştü ile Volkan farklı tipte kalecilerdir diyebiliriz.

Neyse...

Şu notları da aktarmak istiyorum;

Beşiktaş ile Gaziantep, yarın 48. lig maçlarına çıkacaklar. Geride kalan 47 maçın 24'ünü Beşiktaş, 9'unu Antep kazanırken, 14 karşılaşma ise berabere bitti.

Önemli bir not daha;

Beşiktaş, Antep deplasmanında 7 yıldır mağlubiyet yüzü görmedi. En son 2001-2002 sezonunda rakibine 1-0 yenilen Beşiktaş, bu maçtan sonra hiç deplasman mağlubiyeti yaşamadı.

Bu serinin bozulmaması en büyük temennim. İyi bir çıkış yakalayan takım, bu maçta da sahadan 3 puanla ayrılacaktır diye tahmin ediyorum.

Hiç yorum yok: